Interesanta argumentatia. Daca imi permiti, iti dau un contra-argument. Stiu de ce lege spui. Tradus pt toata lumea legea spune asa: daca mancam o ciocolata prima bucatica ne va aduce satisfactia cea mai mare, toate celelate oferindu-ne o satisfactie din ce in ce mai mica, pana daca mancam prea multa ni se face rau... Asta e?
Dar, produsele culturale nu se incadreaza neaparat la legea asta. Si-ti zic de ce. Ai ascultat vreodata o melodie de "n" ori? Eu da. Si uneori nu am vrut s-o mai aud vreodata, alteori nu m-am plictisit. Cum altfel ar ajunge piesele hit-uri? Daca nu prin repetare...
Al doilea argument: daca era asa cum zici cel mai mare succes l-ar fi avut cu "Ai plecat" (prima piesa). Ceea ce stim ca nu este adevarat. Marele succes a fost cu Amintirile, Te astept sa vii, Te voi pierde, De dorul tau. (adica fix zona de mijloc a carierei lor, raportandu-ne la cei 10 ani).
Pe piata muzicala sunt f multe contra-exemple in afara. Saturatia tine f mult de capacitatea de adaptare. Am sa dau nume celebre (nu am de gand sa le compar cu 3SE, pt ca vrem nu vrem e o diferenta ce tine de spatiul in care se manifesta): Madona, Mariah Carey, Celine Dion. A reusit de "n" ori sa redevina no1 pe parcursul unei lungi cariere. Cum? S-au adaptat stilului prezent, s-au reinventat cu mult curaj si inspiratie. Asta cred ca le trebuie baietilor! Sa incerce ceva f nou. Si atunci o luam de la capat cu ciocolata
